Cumartesi, Şubat 14, 2009


Sevgili Aslı ve sevgili Elif bu ödülü bana da lâyık görmüşler. Her ikisine de çok teşekkür ederek oyunun kuralını yerine getirelim bakalım.

Takip ettiğim tüm bloglar benim için anlamlı ama madem 7 kişi denmiş, o zaman:

Kalemini çok güçlü bulduğum, yazılarını okurken içimden kendisine alkışlar gönderdiğim sevgili Geveze Kalem 'e

Kitap yorumlarını çok başarılı bulduğum, uzun zamandır takip ettiğim sevgili Çikolata Çikolata 'ya

Kendisi ödül almış zaten ama hatırlamak babında çok sevgili blog arkadaşım, kalbi güzel insan sevgili Serap 'a

Bloğumun ilk ve vefalı okuyucularından, önceleri çok uzaklardan şimdi yakından seslenen sevgili
http://banadair-berrin.blogspot.com/ Berrin 'e

Bloğumdaki palyaço çizimlerinden üsttekinin çizeri olan (bu çizim bu blog için çok anlamlıdır) naif kalbiyle sevgili İlham Perisi 'ne

Bloğumun ilk okuyucularından, yine önceleri uzaklardan şimdi yakından seslenen samimiyetine inandığım güzel insan sevgili Yıldıznaf 'a

7. ödülü de alâkasız görünse de günün anlam ve önemine binaen :-) şimdi İtalya havasını soluyan ve eve dönüşüne epey bir zaman olan sevgili eşime hediye ediyorum.

Arkadaşlar, bana sayılarla gelmeyin, olur mu? Link vermek çok uzun sürüyor :-)

Aslında bu ödül, elinin altındaki klavyeyi doğru düzgün kullanan, kendine, vatanına, milletine saygısızlık etmeyen, ahlaki değerleri umursayan, tüm canlıları önemseyen iyi niyetli blog yazarlarının hepsinin hakkıdır, hepsine gitsin...

8 yorum:

okuranne dedi ki...

teşekkürler evvelzaman içinde,

çok incesin. keşke karşılaşabilsek, kitaplar hakkında konuşabilsek

Unknown dedi ki...

:-) belki bir gün o da olur, dünya küçük...

sevgiler...

Berrin dedi ki...

az once hatırlanacak bır anıyı ızleyıp bıtırdım. mıdeme agrılar gırdı dugum dugum bogazım:) haber vereyım derken bır baktım kı odul almısım..cok tesekkur edıyorum..

Unknown dedi ki...

Berrin, ben kötü film seçmem ki, yapamam yapımda yok :-)

Şaka bir yana, öyle bir film işte o. Aynı etkiyi bende de bırakmıştı. Beğenmene sevindim.

Diğerlerinin yorumlarını da bekliyorum, haberin olsun :-)

sevgiler...

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Sekerkiz,

Bir odulum oldu yasasin ! Ben de senin samimiyetine ve arkadasligina cok tesekkur ediyorum. Su aralar pek sanal olarak aktif olamasam da sizlerin varligini bilmek, pozitifliginizi hissetmek cok guzel. Iyi ki variz !

serencam dedi ki...

Ya ben teşekkür mesajı bırakmıştııım yada bırakmadımmı bunadım heraldee.Kim çaldı mesajımı..

Neyse çoook çoook teşekkürler..çok zarifsin canım arkadaşım sevgilerimle...Çok memnun oldum ve şımardım :))

SERAP dedi ki...

Canım teşekkür ederim.Bana gelen ödülü sen bu tarz sobe olaylarından hoşlanmıyorsun diye göndermemiştim.Ama sen zaten benim için özel olduğunu biliyorsun dimi?

Geveze Kalem dedi ki...

Evvelzamaniçinde, ne güzel sözler sarf etmişsin. Gerçekten çok teşekkür ederim bu değerli sözlerin için.
En kısa zamanda blog yazısıyla kabul alıp ben de göndereceğim.
Sevgilerimle...