Cumartesi, Temmuz 14, 2007

Arayış

Kaldım kendi başıma geçmişimle sorgulu
Kurtulmak da yoktur ki kapatmışlar o yolu
Bir susamışlık kalmış dudağımın ucunda
Kül kokuyor dünlerim uçurum kenarında
Bana düşerse bil bir ömür boyu yaş düşer
Yağmur yağmurdur ama su bende sele döner
Bir gün seni özlesem bir gün kendimi bulsam
Öyle aşka düşsem ki yansam yansam kavrulsam
Bana bir yol çizilmiş sende daldım uykuya
Senden uzak kaldım da vardım aşkın farkına
Bir yol bilir ağlarım, aşkı bilmeyen gitmez
Özler özler kalırım uzakta git git bitmez
Ne sensizlik bir sondur ne bensizlik yokoluş
Dünyayı sana verdim asıl nerde varoluş
Uçurum kenarında bıraktım senli dünü
Ne zamandı sevmeler unutmuşum o günü
Kalbim ölür, ruhum er ebedi saadete
Bir gün uçurumlar da döner elbet düzlüğe
Kapıyı aralamakmış meğer zor olanı
Dünyayı zindana atıp tatmakmış o balı
Ne dünyadayım artık ne sonsuza çıkışta
Geçip gitmekte zaman o balı arayışta...


Hiç yorum yok: