Salı, Ağustos 21, 2007

BÜYÜK UYANIŞ

Oktay Sinanoğlu

Prof. Dr. Oktay Sinanoğlu' nun ne yazık ki yeterince tanınmadığını ve tanıtılmadığını düşünüyorum. Kendisinin dört kitabını okudum. Okudukça şaşırdım, okudukça sinirlendim, neleri bilmediğimizi farkettim. Çeşitli röportajları toplanmış nam-ı diğer Türk Aynştayn'ının. Okudukça ne güzel ne şanlı bir ulusun evladı olduğumuzu ama üzerimize oynanan oyunların farkında olmadığımızı anlayacaksınız, vatanımızın yavaş yavaş elden gitmeye başladığını da. Kendi topraklarımızı nasıl sattığımızı, nasıl kendi toprağımızda yetişen ürünlere yabancı etiket konulup tekrar bize pazarlandığını ve daha nicesi nelere kandığımızı göreceksiniz. Yabancı dille eğitim hakkında pek çok fikir sahibi olacaksınız özellikle bu hazırlık sınıfları hakkında ve de tabiki Amerika hakkında. Kısacası Oktay Sinanoğlu' nun bütün kitaplarını tavsiye ederim. Uyanmak için, Büyük Uyanış için...

Hiç yorum yok: