Pazartesi, Şubat 18, 2008



Sevgili Serap, Agatha Christie kolajındaki hatayı bulmuştu. Sıra bende: Serap'ın güzel blogu hakkında dilim döndüğünce bir-iki şey yazmak istiyorum.

Sevgili Serap, bloğuma ilk yorum bırakan blog arkadaşlarımdan biri. Kendisi de benim gibi kitap yorumları yazıyor bloğunda. Bir de dünya tatlısı kızı
Eylül Ilgın için hazırladığı bloğu var. Kendisi ayrıca bir ebe. Ta Ordu'dan internet ve blog aracılığıyla bir arkadaşlık kurduk kendisiyle. Bir süre önce düzenlediğim ilk yarışmanın da galibidir kendisi. ( kutlarız)

Sevgili Serap'ın bloğunun adı:
Beynimin İçindekiler... Bloğunda birbirinden güzel kitaplara yer vermiş ( ben her ne kadar Murathan Mungan ve Sabahattin Ali sevmesem ve o da aksi gibi sevse de :-)) Serap'ın yorumlarını okumak da ayrı bir zevk. Özellikle Erkeklerin Hikayeleri ,
Elif Şafak Siyah Süt hakkında , Nazan Bekiroğlu/ İsimle Ateş Arasında hakkında, Aslı Erdoğan / Kabuk Adam hakkında, Sabahattin Ali/ Kürk Mantolu Madonna hakkında, Camondo merdivenleri hakkında yazdıklarını okumalısınız diyorum. Aslında tüm yazdıklarını okumanızı tavsiye ederim. Kitap bloglarının sayısının az olmasına üzülürken, gün geçtikçe sayılarının artmasından da mutlu oluyorum. Okumayı seven herkesi yemek bloglarının yanında kitap bloglarına da bekliyorum. Yemek tarifi paylaşmak elbette çok güzel ama okunulan kitapları paylaşmak, beraber yorumlamak da çok güzel, kitap yorumlamak, sıcacık çay yanında ay çöreği yemek gibi... ( ay çöreğini çok severim de)

Sevgili Serap'a ilaveten, sevgili
Sera, Ludmilla,bu yolculuğa çok önceden çıkan, yazılarını seve seve okuduğum çikolata çikolata, okur- gezer ve link vermediğim tüm kitap bloglarını ( link vermemem, varlığından haberim olmamasındandır, kitap bloğu olan arkadaşlar yorum yazarsa adreslerini seve seve eklerim) okumanızı, hatta kişisel bloglarımızda hepimizin okuduğumuz kitaplara yer vermemizin çok güzel ve aydınlatıcı olacağını düşünüyorum ve temennni ediyorum.

hepimize iyi okumalar...

4 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Bak bu post gerçekten çok iyi oldu, daha az önce kelime oyunlarımıza katılma kararını bildiren sevgili Serap'a hangi blogunu eklememizi istediğini sormuştum. Az çok bildik birilerinin blog hakkındaki yorumlarını okuyunca sanki bir adım önde başlıyor insan okuyup, incelemeye. Şimdi sınırlı süremde sıkıştırmak istemiyorum ama akşam en keyifli saatte onun bloglarında bir yolculuğa çıkacağım.

Okur-gezer'i takip ediyorum zaman zaman ama diğerlerini de inceleyeceğim.
Anlatımın için teşekkürler...

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim geveze kalem, ben de senin yazına yorum yazacağım, tekrar okuduktan sonra.

kendi yazımı yazdım ama gece geçiririm heralde bilgisayara.

sevgiler...

Sera dedi ki...

merhaba.
sayfanı statcounterda görünce bir bakim dedim. profil resmini çok sevdim. beni de andığın için memnun oldum :)
Sabahattin Ali'yi neden sevmediğini merak ettim bir de.

Unknown dedi ki...

Sevgili Sera, hoş geldin. profil resmimi beğenmene sevindim ve tabi yorumuna.
Sabahattin Ali'ye gelince; önyargım var kendisine. Yoksa hiçbir kitabını okumuşluğum yoktur. Bilirsin ünlü fizikçiye göre "bir önyargıyı parçalamak, atomu parçalamaktan zordur"... Biraz da sevdiğim yazarların onu sevmemesinden olabilir ama bir gün fikir olarak değil sadece edebiyat açısından değerlendirebilmek adına okumak isterim.
sen hangi kitabını tavsiye edersin?
sevgiler...