Pazartesi, Nisan 21, 2008

Kendimi çok yorgun hissediyorum... Pazar günü olaylı ve eğlenceli geçen bir gün oldu. Go-kart denen yarış arabalarına bindim. İlk yirmi dakikada karın bölgeme iki çok kuvvetli darbe aldım. Sonrasında ise karnıma minder koyarak durumu kotardım. Son on dakikada ise güzel sürdüm. Virajlarda hız sorunum vardı, bir türlü gaza az basmaya alışamadım. Ama sorunu da az biraz hallettim. Netice de hem keyifli bir gün geçirdim hem de direksiyon hakimiyeti konusunda çalışmış oldum.

Sonrasında Doblo sürdüm biraz, yani sürmeye çalıştım. Tabi bunların hepsi boş alanda.

Şimdiyse kemiklerim ağrıyor. Çok süratli giderken çarptığım için go-kartta, morluklarım var epey. Kendimi kastığım içinse el bileklerim ağrıyor. Dinlenmek ve uyumak istiyorum :-)

Uyku öncesi kitap iyi gider. Elimde de Shakespeare'in Kral Lear'ı var. Niye Shakespeare? Diğerlerini -önceki yazıda geçen dört kitap- ne zaman okudum da bu kitaba sıra geldi?
Hayır, diğerlerini okumadım. O kadar da hızlı değilim ve o kadar boş vaktim yok :-)

Seveceğime kesinkes inandığım bir kitapla -Shakespeare eserleri- dinlenmek en güzeli.

Bugün yeni bir kitap yorumum gelebilir, eğer dinlenebilirsem.

Herkese iyi okumalar...

5 yorum:

ilham perisi dedi ki...

İnşallah en kısa zamanda istediğin seviyeye gelirsin ve rahat bir şekülde kullanırsın arabayı.
Sana iyi dinlenmeler:))

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim, inşallah...
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun evvelzamaniçindecim :)
İnşallah sen de ehliyetini alacaksın..

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim vişnecim, inşallah :-)
sevgiler...

Adsız dedi ki...

yaa çok fena bişe o arabalar ya. küçük müçük adamı fena ediyor.ben lastiklerin arasına girdiğimi bilirim=)