Cumartesi, Mayıs 31, 2008

Güzel, farklı ama okuması ve yorumlaması oldukça meşakkatli bir kitabın, Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nün sayfaları arasında dolanıyorum. Ne yazsam yetersiz kalacağını, bir şeylerin eksik kalacağını biliyorum. Bu sebeple olabilecek en az hasarla yorumlamaya çalışıyorum kitabı.
Son derece mühim bir kitap hakkında alelâde bir yorum yazmak istemediğim için ara ara notlar tutarak uzun zamana yayıyorum yazılı yorumumu.
İşte bu yüzdendir ki kitabı okuyalı epey zaman geçmiş olmasına, üzerinden beş-altı kitap geçmiş olmasına rağmen henüz Saatleri Ayarlama Enstitüsü hakkında yorum yazamadım.
Sanıyorum ki en uzun kitap yorumum bu kitaba gelecek. Birkaç gün içinde yazmayı umuyorum.

herkese iyi okumalar...

1 yorum:

cinar dedi ki...

O kitabı çok duymama rağmen ben de henüz okumadım. Tatil zamanı uygun düşer diye düşünüyorum, kafam boş olmalı sanki. Şimdi Kafka'nın Dava'sını okuyorum. Sanki senin blogunda görüp de almıştım listeme ama eskilerde bulamadım. Serap'tandır dedim onun blogunda da bulamadım. Kimde gördüm hatırlayamadım :)
Sevgilerimle...