Cumartesi, Ağustos 02, 2008

MİM / SOBE

Yeni bir mim ya da sobe konusuyla bana pas atan sevgili
Öykücü 'nün aklına geldiğim için teşekkür ediyorum kendisine. Konu "kitap" olduğu için severek cevaplıyorum.
"En sevdiğiniz üç aşk romanı". Pek romantik, duygusal biri olmadığım için aşk romanları, filmleri seçmiyorum genelde. Ama klasik okumayı sevdiğim için, içlerinden bu konuya uygun sevdiğim kitapları yazayım dedim.

Mehmet Rauf'un Eylül'ü ve Samipaşazade'nin Sergüzeşt'ini severim. İkisinin de sonu hüzünlü bir şekilde bitse de sevmeme engel değil.

Selma Fındıklı'nın Gümüşlü Martı'sını çok beğenmiştim.

Mim konusunu genişleteyim kendimce. Mesela sevdiğim kitapları yazayım, çünkü aşk romanı bulamıyorum, düşündüm de.

Roman konusuna sadık kalarak, Monte Kristo Kontu'nu (Geçenlerde TRT'de filmi de vardı ), Hamlet'i, On Küçük Zenci'yi çok sevdiğimi, defalarca okuyabileceğimi söyleyebilirim.

Vişne seni sobeledim, uğraştım ama link veremedim :-)

6 yorum:

Öykücü dedi ki...

Eylül elimde bekleyen kitaplardan biri.Sonu kötü bitiyor dedin ve kendisini bekleme sırasının ennnn gerilerine gönderdin:))))

Kitap dedndiğinde ilk aklıma gelenlerden birisin,unutmak mümkün mü?

Sevgiler..

cinar dedi ki...

Eylül'ü seviyorum ben de. Sergüzeşt'i okumadım, merak ettim. 10 Küçük Zenci Agatha C.'nin en sevdiğim kitabıdır bu arada :)

Unknown dedi ki...

Sevgili Öykücü, Eylül'ü gerilere gönderme bence. Çok duygusalsın sanırım :-)

Sevgili Çınar, desene bir ortak zevkimiz de Agatha C. çıktı, animeden sonra.

sevgiler...

SERAP dedi ki...

Öykücü bende Eylül'ü sonlara atmamanı öneriyorum.

Bu arada aklıma birden neden şeker kızda bir mim başlatmıyor diye geldi.Ucu kitaplara dokunan çok hoş birşeyler bulacağına eminim.

Unknown dedi ki...

:)Selamlaaaar:)
Yokluğumda sobelenmişim.İnşallah en kısa sürede mimi bir başkasına postalayacağım:)

Bu arada "Eylül" benim ilk üçümde de var:)
Öykücü oku pişman olmazsın:)Sonu evet hüzünlü ama öte yandan büyüleyici şimdi kim bizim için böyle bir şeyi yapar ki diye düşününce özellikle de.

Unknown dedi ki...

:-) Serap içine mi doğdu bilmiyorum ama ben de kitap konulu bir mim düşünüyordum. Yakın bir zamanda başlatabilirim belki.

sevgiler...