Pazar, Eylül 06, 2009

Blog takipçilerimin dikkatine :-)

Eski şablonum sorun çıkardığı için klasik blogger şablonuna döndüm. Bu da sonradan eklediğim bütün eklentilerin gitmesi ve yazdığım tüm yazıların yazı boyutu yüzünden tekrar elden geçmesi demek. Dolayısıyla eski gönderilerde görüntü kirliliği olabilir ama kısa sürede düzelteceğimi umuyorum. Bloğu eski güzel günlerine döndürebilirsem yeni yazılarla, yeni kitaplarla devam edeceğim bu keyifli yazı yolculuğuna.

Bir de "elden ele" bloğu yazarları, bana ulaşmak için bu gönderinin yorumunu kullanabilirsiniz.

Bu kısa süreceğini umduğum geçici rahatsızlık için çok üzgünüm.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

blogun bence böyle, bu sade haliyle çok daha güzel :)

evet zaman zaman sorun çıkartıyordu eskisi, ve çoğunlıkla yine de bir çok öğre görünmmüyordu, en azından bende böyle oluyordu :)

sevgiler :)

SERAP dedi ki...

Bende ne zamandır böyle sade birşeyler yapsam mı diye düşünüyordum.Güzel olmuş arkadaşım.Şimdiden kolay gelsin.

Berrin dedi ki...

senı ılk okudugum halıne dönmussun :)
bende ılk defa temamı klasıkten cıkarmayı dusunuyorum ama anladıgım kadarıyla sorun cıkarabılıyor temalar. bu dusundurdu benı.. lınklerı ızleyıcı lıstemı kaybedebılırmıyım bu degısım asamasınsa??
ve merhaba:)

Adsız dedi ki...

yorumu okuyunca silip banada gönderim hakkında mail adresime yada kişisel bloguma bilgi verirsen sevinirim:)
klasiklerden bir kitap istersen sana gönderebilirim aghatham yok ama:)