Cumartesi, Temmuz 14, 2007


annelik

Küçükken, ilkokul sıralarındayken TRT ' de izlediğim dizi etkisiyle avukat olmak isterdim hatta o zamanlarda "sen onun avukatı mısın?" gibi ithamlara bolca maruz kalmışımdır. Sonra rehber olmak istedim, yabancı dil bilen bir rehber. Sonra öğretmen, felsefeci, şair, yazar,afiş tasarımcısı, eleştirmen... Meslek olarak o meslek dallarından hiçbirinde yer almadım ama şimdi dünyanın en güzel ve en zor mesleğini yapıyorum; annelik.

Anneyim, ömür boyu istifası olmayan, ücretli- ücretsiz izni olmayan meşakkatli bir meslek annelik. Küçük kzımın, küçük kuzumun annesiyim.
Kızım,bazen seni üzüyorsam, sana kızıyorsam beni bağışla, bil ki ben anneyim. Sadece senin iyiliğini isterim. 3 yıldır hayatımda olsan da ben 25 yıldır seni seviyorum.
Dünya nimetim, cennet meyvem, bal kokulum, iyi ki benim kızım oldun.
Acaba bir gün sen de bana der misin "canım annem, iyi ki annem sen oldun" ?

Hiç yorum yok: